söndag

Då var det söndag igen, veckorna går fort och helgerna ännu fortare.
Fredagen tillbringade jag hemma med Marika Kristoffer, det blev björnbärspaj och Idol och bara Mys, sedan åkte dom hem och det blev jätte ensamt! Markus jobbade...
Lördagen bjöd på fest hos Viktor, va jätte roligt, Bjarne va i Sverige på en kort visit så vi hann träffa honom med, saknar dåren!
Idag har det bara varit mys på soffan med min karl. goding!!
Det bästa som inträffade denna helgen var ju att lilla Sofie kom till världen. Detta lilla knyte, så söt! Marika o Stoffe kan vara stolta föräldrar!! Så roligt att hon var hos mig på kvällen och fick åka in bara några timmar efteråt hehe.. Bebisen lyssnade väl när jag så åt henne att komma ut nu för att jag inte ville vänta längre ;o)
Jag måste helt klart bli bättre på att lägga upp bilder, men har en trasig kamera så det har inte blivit mycket nytt på den, har mobilen som jag tänkte jobba lite med om den går med på det och vill ta bra bilder vill säga.
Nu ska jag krypa ner i soffan igen och kika på nån bra film, eventuellt blir det Astrid Lindgren film som min söta far har gett mig en massa av. Denna kvinna är ju helt fantastisk!

God natt på er allihopa  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0