Regnet faller och du med det



LÖRDAG!
Gött eller gött? Kvällen kommer jag att tillbringa med min älskade älskade gamle vän "marre, blondie, bruce" ja hon har många smeknamn!
Så mycket roliga minnen jag delar med henne, jösses. Finns inte ord tror jag haha.
Både roliga och hemska, men när jag tänker på henne blir det ljusa minnen fulla av skratt och pinsamheter, eller va säger du vännen?
Kinna hotell är det som blir sponsrat av oss idag, pengar ska dom ha de klåparna!
Förfesten blir tillsammans med de tre flickorna, beger mig till örby om ett par timmar för att påbörja festligheterna =)

Vilken mysig fredag jag hade igår.
Först var det träning med Hanna, stod och kysste våra insmorda muskler i speglarna på gymmet, Lovely!
Sen begav jag mej tillsammans med lillebror till affären för en riktig storhandling, har sett fram emot att fylla kundvagnen med mat huur länge som helst!
Middagen lagades även den tillsammans med Andreas, tacogratäng stod på menyn och trots att det aset bestämde sig för att inte bli klar förän efter 1.5 timme så smakade den ljuvligt!
Resten av kvällen låg vi som två svullna degar i soffan och kollade på Let's Dance finalen (mot brors vilja)
Riktigt gott hade vi det bara!

Nu tänkte jag att jag kanske skulle välja kläder, hade redan planerat detta men upptäckte till min stora lycka att den klänning jag köpte för ett tag sedan och fortfarande ej använt faktiskt inte sitter lika tajt och snyggt som när jag köpte den, Can I get a Halleluja!!!???  HALLELUJA!!!
Well Well, dyka ner i garderoben och lösa detta nu..
See Yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0