du har mossa i huvet


Gör något vettigt istället, du tröttar ut mej!


Idag är det premiär för mig på nya jobbet, jag undrar hur många tabbar jag lyckas med på en natt?
Jag tror det kan bli en del, men vad gör väl det? Thats me!
 Sitter och fryser om fötterna så jag blir galen, men jag orkar inte resa mej ur soffan för att hämta strumpor,
skyll dej själv dumma kvinna!

Väntar på att klockan ska gå, Frugan kommer sen. Ska bli mysigt. Eventuellt ska hon få köpa med sej choklad. Hormonerna flödar och jag får ett begäret gör mig som besatt.. Ge mej!
 Fika och ett avsnitt av favorit serien (som jag missar i morgon pga arbete) Blir en bra eftermiddag.

Vaknade dock till inte lika roliga nyheter.
Svärmor skickar ett sms; Det är körförbud på bilen.  Tack...
 Dock är det poblemet löst till i morgon. Hoppas att lillebrors cykel kan ta mej till jobbet...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0