Maalin


  Du får allt att kännas lite lättare
 Jag orkar alltid lite till med dig vi min sida
 Du sprider en värme runt om dig, som får själen att må bra
 Jag älskar Dig som en syster



Världens mysigaste Fredag!
 Kaffe, sen shopping.. härligt..
 Sen tryckte vi i oss taco vilket resulterade i en brutal mat-koma! 
 Målade tånaglar..
 Soffan var vår bäste vän resten av kvällen. Uppkrupna under den enda, och väldigt
 tunna, inte särskilt stora filten parkerade vi våra rumpor.
 Tv 4 gick på högvarv med vad som fanns att erbjuda. Godiset blev det för mycket av och
 med svullna magar kröp vi ner i sängen halv tolv, dödströtta!
 Det obigatoriska snacket när lampan släcks, brukar sluta med att vi somnar mitt i en diskussion..
 MYSIGT ÄLSKADE VÄN!!!
  Iväg till jobbet inne i Gbg redan kl 09 blev det för damen, saknar dej redan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0