Uppblött hö



Lusten för frukost har fortfarande inte kommit tillbaka, men illatvungen att äta något, mår fruktansvärt illa annars!
 Nu har jag fått dille på Weetabix.. märkligt..
Vet inte om jag tycker det är särskilt gott, smakar lite som uppblött hö, med sylt på?
Varför äter jag det då? - bra fråga...

  




Idag är en bra dag!
 Bäste Bäste Malin kommer =) Som jag längtat!
Varit planerat i flera veckor, för att vi är så dåliga på att hitta en dag som passar oss båda,
trots att hon bara bor ca 6 mil härifrån. Har saknat dej! Ser fram emot en hel dag & Kväll full med skitsnack och mys





Tandstatus: Jag vill inte längre slita ut den, men den kan likförbannat dra åt helvete






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0