fullt upp så stressad

Vet ärligt talat inte hur 17 jag ska hinna med allt som ska göras denna månad, kommer bara bli en klump med kol kvar när månaden och allt är slut.
 Jobbar femton nätter denna månaden, plus att jag har en flytt att tänka på, vet inte när vi får nyckeln till det nya heller. Men sista helgen i månaden jobbar jag fre,lör,sön,mån... och ska hinna tömma huset, flytta in i lägenheten och flyttstäda 4rok, två våningar + källare. Vatten över huvet från start!
 Sitter hos pappa och grubblar över detta nu, jobba inatt igen sen är ja ledig två dagar (sover visserligen bort den ena)
Börjar känna mig lite smått bitter faktiskt......

Nu skiter vi i detta och kryper ner i sängen igen...
 god natt! eller eftermiddag, eller kväll? what ever, sov gott, - Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0