mörkt...

Det är mörkt och regnigt ute, så deprimerande, och inte är jag det minsta trött heller.
 Har inte fått mycket vettigt gjort idag, hängt upp en maskin tvätt, tappat bort en katt och fåått panik, hittat katten, tassat runt för att inte väcka markus, legat på soffan, lagat mat, mamma kom, drack kaffe, mamma åkte, ladda diskmaskinen, packat ner allt ur linneskåpet, soffan igen...
Kul... väldigt kul.... Men det va roligt att mamma och hans tittade in, även om det blev en snabb visit så är det alltid skönt att se dom!
morgondagen verkar inte mycket roligare... skulle packat men min älskling har inte ringt sin faster och frågat efter flyttlådor så jag börjar få extrem panik nu med tanke på att jag snart börjar jobba igen och imorgon är min sista lediga dag innan huset ska vara tömt och städat...
  Har en liten stund på torsdag morgon oxå men kommer nog inte hinna med så mycket som skulle behövas.
 Ska till borås med Markus på dagen och sen har jag kurs på kvällen. Sen tänkte jag åka med till systeryster iom att jag jobbar fredag natt och ska få låna hennes bil över helgen då våran så kallade bil (jag föredrar "det jävla aset med fyra hjul som kostar pengar) har gått sönder iegn. SUCK! jag har blivit en bitter gammal kärring. Grattis Emelie, du blev 21 innan det hände iaf..
eller? Hände det innan kanske? Mycket möjligt.

Hade en jätte mysig kväll med Natta igår.
Frack ett glas vin och satt ute o pratade och rökte vattenpipa. Skönt att lösa allt innan hon åker, vilket är på onsdag, lämnar sverige torsdag om jag inte misstagit mig helt.
kommer sakna dig gumman men ett år går fort!
 Funderar på om jag ska gå upp och börja städa och sortera lite i badrummet.. låter tråkigt men det måste göras, då kanske jag blir trött och kan sova inatt..

En stor puss och kram till min och markus fina familj som stöttar och hjälper oss med allt just nu! kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0