fantastiska dagar

Har varit hos pappa sen i tisdags nu, alla syskonen var med och det blev julbak för hela slanten ;o)
varfö säger man så? ehhh
  Nu är det torsdag och jag måste bege mig hemåt. Känns jätte tråkigt, kommer sakna Anna o lille Alvin och man vet ju inte när vi ses nästa gång. Han är det sötaste som finns på denna jord tror jag, kan man bli mycket stoltare moster?!!! Han är helt ljuvlig!
  Ska snart åka ´hem, va inne o väckte pappa precis, stackarn måste köra hem mig, ska vara hos tandläkaren kl 11.40, fy fan, hon är så hårthänt! ska bara laga en bit på en tand som jag på något vis har lyckats slå ut, inte roligt om den går sönder mer.. schnöggt!
Tänkte att jag inte ska göra mig i ordning för mycket så kanske dom inte vill ha mig där så får jag gå hem fortare ;o) hehe... Denna gången ska jag säga till om hon tar fram tandtråden, hennes tortyrvapen! när hon går lös med den är det inte häftigt längre, då snackar vi SMÄRTA!

Shoppade igår inne i borås, tror ni inte att jag upptäckte att mitt visa-kort ligger i lillebrors plånbok, väl framme i kassan och ska betala.. tur att jag har en snäll syster som fick hosta upp sin plånbok. Tack Nea!
Köpte en skit snygg tröja, läng, med bullsig krage, snörning runt midjan. Grymt nöjd!
  Hittade även ett ställ med saker för tio kr på Lindex.
Där gick jag o Linnea lös och resultatet blev lite lösögonfransar och ett par lösnaglar. KUL!!!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen får jag åka. Alvin är inte vaken så det blir inge roligt att åka utan att få pussa sönder det lilla knytet.
Tack älskade familj för Två underbara dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0