jubbe

då är det dags att jobba igen, har inte blivit många nätter gjorda denna månaden.. sjuk hela tiden.
Lite smånervig faktiskt, har ju blivit så jävla dålig de sista gångerna jag jobba...
Men det ska nog gå bra, oh have faith!!
Har så söta arbetskamrater som smsat mig under tiden och visat att de tänkt på mig och vill att jag kommer tillbaka frisk o kry, känns jätte roligt, det värmer gott i hjärtat! tack!!
Har inte blivit mkt vila idag, vaknade tidigt och har inte kunnat sova nått under dagen, skulle sova film men den va ju så jävla bra så sova gick ju inte haha. markus säremot har sovit hela dagen, helt ärligt, han har bara vaknat och käkat sen sovit HELA dagen =) inte konstigt kanske med tanke på hur jävla mkt jobb dom trycker på honom! morr..
Nåväl, nu ska jag slänga på mig arbetskläder, kanske lite smink (förmodligen inte) och sen packa o dra.
Får bli långa vägen idag med tanke på vädret, vågar itne åka över skogen så blir iaf 2mil längre till jobbet, trök!

Längtar tills i morgon, då åker alla syskonen med bihang till mamma och myser, det gillar vi!!!


tjoho o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0