surkärring

Det är jag idag, inget känns roligt!
vet inte vad det var som gick så snett, vaknade väl helt enkelt på fel sid (vänster alltså)
Har grinat runt här hemma hela dagen, beklagat mig tyckt synd om mig själv för att jag känner mig som den ensamaste i världen!! men så dumt egentligen! hur löjligt som helst. Har det ju skit bra!!
Har nu iaf varit och handlat lite, tänkte göra en tacopaj ikväll men motivationen är inte på topp direkt så skiter nog i det faktiskt! tar en smörgås istället...
Julskinkan är köpt oxå, eller rättare sagt Julskinkorna! Markus är galen i julskinka, det enda han vill ha från mitten av december till februari i princin =) sötnos...

Nu ska jag  ta o städa upp lite här tänkte jag, tända lite ljus, sätta på kaffe o ta en cigg till detta, sätta mig i soffan och lösa en rad världsproblem, kanske ska engagera mig i klimatfrågor? hmm.. ja.. nu ska här smidas planer för framtiden, kommer sluta med att jag sitter och sover till Idolfinalen, jag känner mig själv!

Ha en bra kväll allihopa!

En stor puss till Anna & Alvin!!! <3

Kommentarer
Postat av: Nea

Åhh.. kan du inte köpa en extra skinkus till moi?? pusskipuss

2009-12-14 @ 08:19:52
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0