Dejt




Ikväll ska jag på Dejt med min käraste.
Mysigt att göra sig i ordning och göra saker tillsammans, som man gjorde i början. Inte bara låta vardagen ta över allt. Osminkade fisande svällande.. Dock skönt att vi älskar varandras såna sidor med.
Men ska bli mysigt ikväll.
Blir bio.. Får se om vi gör något mer men den börjar sent och är två timmar lång så tror att det blir hem efteråt.


Nu måste jag ta tag i massa tråkiga saker. Ringa samtal och skälla ut lite folk. Trött på att de fakturerar fel hela tiden och hotar med kronofogden när de är dom som gjort fel. Sista gången jag ringer och försöker reda ut detta nu. Nu får det vara bra. Orkar inte ha det hängandes över mig hela tiden och veta att det är räkning efter räkning som ska betalas. Fast allt inte stämmer... suck och stön be en bön.. Idioter!

Tänkte försöka bringa lite ordning i min garderob oxå, fast det e ju fint väder så det lockar inte speciellt mycket. Tror det blir en filt och en bok i solen istället, det är jag värd!

Puss o kram min min Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0