Fluga i näsan & arbetsintervju

Gårdagen va en långtråkig dag. Gjorde mina ärenden och sen fanns det inte mycket annat att göra.
Natta va söt och lagade middag, så gott att sätta sig vid ett dukat bord! tack gumman.
Efter maten tog vi en skön promenad, kikade inte på jysk, sen kom det
Jag såg en svart storögd flyga komma mot mig, han använde all kraft och siktade på mitt ansikte, allt gick så fort och det fruktansvärda hände! Han flög rätt in i min näsa!!!

Jag kände det äckliga krypet i min förkylda snok oxh på bara ett par sekunder föreställde jag mig det värsta, hur han kröp långt in i min näsa. Gick vidare till bihålor och där inne i värmen la  den tusentals ägg som skulle bli larver som kryper runt innanför skinnet i mitt ansikte. Måste tacka Natta för det fina stödet hon visade mig i detta trauma genom att skratta hysteriskt när jag försökte fräsa ut det hemska djuret ur min näsa på kundparkeringen med en klassisk bonnasnytning! Detta var fruktansvärt och jag har inte osvit bra inatt. Ve och fasa!
Jag tror eller hoppas rättare sagt att det lilla äcklet kom ut.
Jag är inte intresserad av att vara surrogatmamma åt fluglarver!


Idag har jag varit på arbetsintervju, hoppas att det gick bra trots mitt klupmiga sätt att visa upp mig själv på.
Har inte mycket mer att säga om det faktiskt, bara att be att dom har överseende med mitt sätt =)

Jag skänker en extra varm kärleksfylld tanke till min mamma idag, du behöver det.
Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0