Längesen nu

Mycket längesen jag uppdaterade här. Har inte haft internet hemma.
Sitter och funderar över hur mycket jag orkar göra idag. lördag... hmmm.. ja, Robinson ikväll och godis, eller ska man ordna så att det blir  fest iställe? Känner mig inte upplagd för det sistnämnda faktiskt. Men man vet ju aldrig va som händer när solen går ner.
Markus är hemma igen, eller över helgen iaf. Skönt, sover inte alls bra utan dig darling. Han åker igen i morgon.. sen e det bara fem dagar kvar på utbildningen.
Spenderade gårdagen hos Maw, mycket trevligt. Va får vi allt ifrån? Skulle nog kunna skriva en hel bok med våra upptåg. hehe.. mmm.. Vi gjorde iaf en jätte stor smörgåstårta och en gräddtårta igår, tyvärr fick vi inte smaka av det själva. Det var hennes far som skulle njuda på det idag. Hoppas det smakar!
Tanken slog oss att vi skulle kunna ta emot beställningar på tårtor och tjäna pengar på det, vi är ju hur duktiga som helst och vore ju synd att låta den begåvningen gå till spillo! =)

Nå ja. Fick bilder på mejlen här om dagen från pappa. Bilder på mitt blivande syskonbarn. Det bakas orddentligt i magen nu. Längtar otroligt  efter detta lilla knyte! Fortsätter hoppas att storasyster ska flytta tillbaka till sverige..

Nu orkar jag inte skriva mer. Vill använda tiden jag har med Markus denna helgen väl, måste dock byta däck idag, har inte fått tummen ur ännu så nu är det dags!


Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0