Regn...

Dagen såg ut att bli hur fin som helst när jag gick upp i morse, en underbar dag!
Men ack så fel, nu regnar det bara och är precis igenmule. tråkigt. Då kan jag inte tvinga Markus att klippa gräset.. Suck*

Fick ett roligt samtal av mamma idag runt lunch. Hon var i Svenljunga och hade låst in handväska med mobil och hemnycklar i bilen. Jag blev inte så förvånad. (förlåt mamma jag vet att du läser)
Hon är det sötaste.. Hon fick inte tag i min syster som bor nära henne, hon va alldeles åt fel håll idag oxå.
Så jag körde som den goda dotter jag är till Svenljunga för att hämta Mamma. Åkte till Hillared för att låsa upp hemma hos henne med mina nycklar så att hon kunde hämta sin reservnyckel till bilen, sen åkte vi tillbaka till svenljunga och till bilen så att hon kom in i den. Ingen skada skedd! Alttid kul att träffa mamma oxå. Även under sådan omständigheter. Det är skönt att veta vem jag kan skylla på när jag är klantig ;o)

Senare ska jag till Lillebror, hjälpa honom att plugga religion, går nog smidigt! Han är så duktig min lilla Plutt!!!

Bion igår va bra, hade jätte mysigt. Filmen var bra, lite långtråkig emellanåt men det va bra! Jag blev inte kissenödig en enda gång heller, fast den var närmare 2 timmar och 20 minuter lång. Nytt rekord för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0