Hårmodell

Dagen började tungt!
Klockan ringde 04:50 och det va bara att kliva upp för schemat var så pressat som möjligt redan så försening var inte att tala om. Gick upp, blev förbannad då vi inte har varmvatten på morgnen. Tar verkligen lång tid att spola fram. Måste spola nästan fem minuter, stänga av, vänta tjugo och sen spola några minuter till, sen blir det så pass varmt att man kan duscha iaf! störigt...
Väl klar med make kom jag på att jag hade handuken kvar på huvet, tröga Emelie, bestämmde mig för att endast föna det så att Malin kunde göra som hon ville sen.
Bilturen in till stan (Gbg) var dryg, var så trött att jag tänkte stanna men drog på ordentligt med musik istället och sjöng med för full hals  trots att jag inte hade hört låtarna tidigare haha =)
Möttre upp Malin på Heden, nästa problem; p-automaten svalde mina pengar men fick ingen tid! Malin slog den en aning och tryckte på retur knappen och då bokstavligt talat spruta den ut mina pengar över gatan!
Problemet löst.
Inne på skolan där jag skulle sitta modell för ett moment prov fick vi veta att vi var på tok för tidiga, men då kunde vi fika o dricka kaffe.. Och givetvis kamma kamma kamma mig, för att se hur håret såg ut, hon kammade nog i trekvart haha.
Själva kilppningen, föningen och stylingen tog 2.5 timmar tror jag att dom hade på sig, så malin va stressad det sista! Men så bra det blev! Awesome!!!!!!!
Sen kom hennes lärare för att återigen kamma kamma kamma och se vad hon gjort o så. Verkade bra, nått litet fel typ "ja här är en topp på en milimeter som skulle bort" haha jösses, mina nerver hade inte pallat kan jag säga, Jag beundrar din styrka Malin!!!
Lägger upp en bild på hur det ser ut bak, en fram får ni se framöver..
Hade en underbar dag med mina Älskling Malin, min klippa!

Rekomenderar henne som frisör, hon är duktig på att tala om vad hon hade tänkt sig, och varför just detta, hon är mycket bra på att läsa ditt anikte och stil för att få fram en passande frisyr.
Men ta henne inte från min ;o) hon är miiiiiiin <3


Visst blev det fint! kanon!! Utväxtranden hör inte dit :p den ska jag åtgärda snarast!!!

När jag satte mig för att köra hem kom migränen som ett brev på posten, thank You old men!
Slängde mig verkligen i sängen så fort jag kom hem!
Somnade som en gris.
Två timmar senare vaknade jag av att det slammra lite, men det som verkligen fick mig att vakna upp var det underbara doften av mat. Som faktiskt kom från VÅRAT kök..
På bordet stod taccos, tända ljus och framförallt där satt min man i soffan och log.
Gud vad jag älskar honom!!!!

Har bakat kladdkake-muffins idag med, fick recptet av Malin, hennes va jätte fina och goda.. Mina blev fula men ganska trevliga att äta ändå =) öva mer kanske, var faktiskt första gången jag gjorde dom!
Sen kom min lilla Hanniball.. Hanna... Kikade på Desperate ihop, åt kakor, popcorn o drack saft MYS!!

Nu ska jag fort som attan ha upp gubben ur soffan för att hjälpas åt att bädda rent i sängen, sen har jag En dejt med John Blund, love that Guy!!

God natta alla mina älsklingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0