Tidig morgon

Det blev en riktigt tidig morgon för mig idag.
Vaknade 05:15 när min karl bestämde sig för att nu är det nog dags att lägga sig och sova.!! ARG!
Sen va det kört och jag kunde inte somna om.
Ont i ryggen och en katt som tog upp för stor plats av sängen, hon är helt otrolig! Jag vaknade till inatt och la mig på mage för att sträcka ut den ömma ryggen, det tog fan inte mer än 1.5 sekund innan hon hade sprungit, (verkligen sprungit) fram till mig och slängt sig på min rygg för att somna om gott. kisse kisse... jag har ju inte hjärta att flytta henne heller!
Har beställt en julklapp till min Markus idag med =) skriver inte vad ifall han mot all förmodan skulle läsa här... men tror han blir glad!

Jag är så otroligt klumpig, ingen nyhet jag vet!
I lördags när vi var ute på XY i Borås besökte jag och Ewe toaletten och som vanligt var det fullt av brudear som ska utföra diverse saker just på toan. törtt blir jag. Ialla fall..
Vi hade stått i kö en bra stund och jag trodde ju att de som stod lite längre in oxå väntade på ett ledigt bås vilket de tydligen inte gjorde så när jag stod där för att låta dem gå sprang folk från slutet av kön givetvis in på skethuset före.. så när jag väl fattat detta stod jag ivrig och sjukligt kissenödig och väntade på nästa lediga stol.
Då öppnar sig äntligen en dörr! Jag blir helt till mig över en ledig toalett!
Säger till Ewe, "kom nu vi tar den" och drar fram handen fort som fan för att visa att Den är min!
Just när jag gör detta öppnas dörren där jag står med min jävla näve i hösta hugg och vad händer?
Jo- när jag drar fram min hand öppnas denna dörr mot mig vilket resulterar i en jätte krock med hög hastighet från båda håll. Snacka om frontalkrock!!! Smärta!
Och hur illa slog jag mig inte då?
Jag ska lägga en bild men nu får ni inte tro att jag slagit på någon eller någon.
Jag har två starka bevis för detta.
1. Jag är högerhänt
2. Ewelina var med och såg hela denna traumatiska upplevelse och jag kallar henne som vittne om det krävs!





Detta gör jävligt ont! värre var det söndag måndag, nu gör det inte farligt ont längre, är mest fult och pinsamt!
haha, det e inte kul att få blåmärken lätt..

Kära familj... detta är typiskt er Dotter/syster

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0