.. .. .. .. .. .. .. Till vår Kära & Älskade .. .. .. .. .. .. ..

20 Oktober 2008

Den dagen försvann en vän, en en högt älskad familjemedlem.
Våran fina Magoo...
Du gav oss så mycket kärlek, så många skratt, så mycket glädje.
Du var trygghet, värme och lycka..
Jag saknar Dig fortfarande, men jag sörjer Dig inte längre.
Jag vet att där Du är idag har Du det bra, jag vet att Du fortfarande finns med oss här varje dag, jag känner ofta din närvaro. Det är så skönt.
Du har funnits med större delen av mitt liv, den första tiden utan Dig var så svår, det var svårt att förstå att Du inte skulle komma springande till dörren när vi kom hem, att inte känna Dig under bordet när vi äter,  Din kalla blöta nos i ansiktet när man kramade Dig.. Så många små saker som har kommit att betyda så mycket..
Glömmer Dig det gör jag aldrig, att sluta älska Dig finns inte..
Du har en stor plats i mitt hjärta där Du kommer finnas kvar så länge jag lever..

Jag älskar Dig nu och alltid Magoo!


Kommentarer
Postat av: Nea

Du är så fin raring.. tänkte på honom igår jag med! He is very very missed! Well.. off to the dusch where I will använda det nya shampoo ;) love you!

2009-10-21 @ 20:22:13
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0