dansande dårar


Vilken dag detta kanske kan bli iaf!
Vakna nervös och trött som fan. Inte sovit bra inatt, vaknat hela tiden så fort katterna har rört sig!
Men dom verkar faktiskt ganska tillfreds med situationen.
Tratten runt huvet är värst. Inte kunna äta riktigt, toabesök är svåra, tvätta sig är omögligt! mina små älsklingar.
När jag vaknade i morgse låg Ester jämte mig, mycket nöjd och sov gott, hon hade alltså tagit av sig tratten, buse =)

Huvudvärken idag är ett faktum, nådig är den ej!
Men den släppte faktiskt lite när jag öppnade mina deklarationspapper och upptäckte att jag faktiskt får tillbaka pengar i år!  Mina böner har blivit hörda!!! Tack!

Sen fick jag ett väldigt irriterande samtal idag.
Det ringde från dolt nummer och jag svarar, en dryg röst säger "hallå, hallå" ja för helvete hallå!
"Ja hej detta var Asim." (vem fan är det)
Sen fortsatte han bara säga hallå så jag gav fan i det och la på.
Då ringer det tillbaka från ett mobilnummer och jag börjar bli riktigt irriterad. (en del av anledningen kanske kan vara att jag satt med epilatorn och pinade mina stackars ben, smärtan är brutal)
åter igen "Detta är Asim" ja hej säger jag så trevligt jag kan...
Sen börjar han på dålig svenska berätta för mig om en väska som kommit bort på en buss mellan köpenhamn och norge.. Jaha, tänkte jag, var va jag i lördag kväll egentligen??
Nej men jag fattade ingenting, han fortsatte berätta att den blivit kvarglömd i sätet på bussen när det var avstigning i halmstad.. Jag fattar mindre och mindre...
Sen säger han att flygplatsen i Norge gett honom mitt nummer. What the fuck?!!!
-Jaha... Och varför har dom gett dig mitt nummer?
"ja... ditt nummer"
- men varför.. eller vem... vad har jag med detta att göra?
"ditt nummer fick jag av flygplatsen i norge"
- jo men varför?
"vilket nummer"?
-VA!!? Vad är det för väska du pratar om?
"den tappades bort mellan köpenhamn och norge"
(men va fan...)
- Jag vet inget om någon väska, jag har nog inte med detta att göra.
"jo jag fick ditt nummer"
-Men jag har ingen aning om vad det är du pratar om,
(är det ett aprilskämt?)
"jo"
- NEJ, jag har ingen väska tappat och jag har ingen väska hittat, du måste ha ftt fel nummer
"nej ditt nummer... 28 33.. bla bla bla..


efter fem minuter..JAG GAV UPP!!!
Men tack Asim i Rinkeby för en trevlig pratstund och ett mindre nervsammanbrott!!

Kvällen bjuder på spinning med Hanna, sen en stund i bastun innan vi puttsar upp våra kvastar och beger oss mot blåkulla!
Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0