Vart tar snoret vägen?

 

Detta klarar jag mig inte utan nu!


 


Jag är vråltät i näsan!
Blir förbannad, grinig, och skrämmande gnällig..
Vaknade med en fruktansvärd migrän i morse kl 05.00, härligt var det! Så när Markus kom från jobbet så blev det väl inte ett roligt kärleksfullt välkomnande direkt. "Hämta en kräkhink i tvättstugan... NU"
Somnade dock en stund efter 2 x 400mg Ibumetin.. hade inga migräntabletter med mig =(

Jag har funderat på en sak.. Snor.
Varifrån kommer snoret?
När man använder Otrivin comp, som ska ta bort både nästäppa och rinnsnuva, så är min fråga
- Vart tar snoret vägen?
Jag kan inte sluta fundera över detta... kanske lite efterforskning i detta ämne??

Kommentarer
Postat av: Nea

Orkar inte ens reflektera över dina djupa tankar ;) Jag jobbar i helgen ja, funderar du och ditt snor på att kika förbi? Puss

2010-02-10 @ 07:24:35
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0