från min mamma


ville spara de mamma skrivit till mig... älskar dig


Det kom en Ängel till jorden för att lära om Livet och i hennes lärobok står så mycket skrivet.

Det står: Man lär av kärlek och man lär av smärta och sakta men säkert lär hon sig det detta.

Visst är Livet som en dans på rosor...
med taggar som ibland ger henne djupa sår, det är då jag vill smeka hennes hår och torka hennes tår.

Hon lär sig själv och hon lär oss andra, som fått gåvan att tillsammans med henne vandra.

Det hon har lärt mig om livet är jag henne ödmjukt tacksam för, och att jag fått en plats i det hjärta som till henne hör.

Älskar dig...alltid
Mamma

Kommentarer
Postat av: Nea

Nice :)

2010-01-04 @ 19:24:14
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0