Glöm inte vem Du är


Denna veckan går alldeles lagom fort tycker jag. Inte för långsamt men heller inte fort som det brukar när man är ledig. Kanske kan bero på att jag faktiskt har gjort en massa saker de dagar som gått (massa får ni tolka som ni vill)
Idag står det inte mycket på schemat, det enda jag har inbokat är egentligen gymmet ikväll. Men det kräver mog en hel del mental förberedelse, har brutal träningsvärk i mina lår idag!
Men ser fram emot kvällen, skönt att ha Hanna med sig, träningen blir så mycket roligare med dej!
Gjorde en liten tabbe igår när vi hade varit iväg för att få våra kroppar vackra, när vi hämtar skorna och sätter oss ner för att ta dem på våra fötter, skrattar givetvis en massa och är inte helt med i huvet med tanke på träningen innan (och hur lustig den var!) jag känner iaf i handen att det ät någonting konstigt på min sko, men kopplar ändå inte rikitgt förän jag kör ner foten i skon och upptäcker att nej men den va ju inte min.
Väldigt besvärligt, en aning pinsamt och Hanna tyckte att detta var väldigt lustigt. Kunde ju bero på min reaktion kanske? =)
Nå väl, ut därifrån med rätt skor på fötterna för att handla lite och sen åka hem. God start på dagen!

Har recis druckit upp mitt kaffe och vet nu inte riktigt vad jag ska ta mig för, kanske ringa och se vad lillebror och mamma gör uppe hos honom? lite mer kaffe o cigg med dom kanske?
får se om jag kommer ur morgonrock och fårskinnstofflor innan eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0