grubbel grubbel grubbel

Vad jag sover dåligt nu mer, helt otroligt. Jag är helt slut. Tror att jag fortsätter grubbla när jag sover, inte nått roligt!
Mardrömmar och märkliga besök nattetid gör inte saken bättre.. Snälla låt mig sova gott denna natt annars tror jag att jag blir galen.
Gårdagen var... speciell.. orkar inte ens berätta allt.. hände mkt och inget, en jobbig kombination på nått vis.
Kvällen var trevlig, mysig förfest med tjejerna, hade jätte kul.
Men när vi kom till hotellet försvann partyandan helt! mingla lite, tog en öl och längtade galet mycket efter att krypa ner under täcket i soffan och somna vid tvn.
Vilket jag bestämde mig för att göra. Ordnade skjuts hem, köpte med mig en hamburgare, AV med sminket, nattlinne på, täcke+kudde fram och hamburgaren öppnas.. vilket underbart avslut på en märklig dag!
var hemma vid halv ett tiden tror jag.. tidigt, men det var vad jag ville så då blev det så!
Somnade gott med lite dressing i mungipan ;o)

Nu har jag haft min lilla Ängel Hanna här, vi tog till vara på denna sega söndag o gjorde det bästa av den, Godis o film i min soffa.. bäste vän bäste vän så gott vi har det ihop! Njuter verkligen av ditt sällskap!
Du är en otrolig människa, en fantastisk, varm, trygg, vän med ett så stort hjärta..
Du bjuder på så många leenden och värme..
Älskar dig Hanna Nilsson =)


Nu blir det tack och god natt för idag

Krama varandra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0