Månen gör folk galna

Vilken jobbig natt jag har haft!
Fy, värsta på länge.. Jag gick o la mig tidigt, vid tio faktiskt, ville få sova ut ordentligt.
Då ska katterna stolla runt, helt galna var dom verkligen, nästan lite skrämmande..
När jag fått lite lugn o ro så kommer Markus hem en sväng, det va väl trevligt men jag va ju så trött, satt o muppa oss en stund, har väldigt roligt ihop =)
Sen la jag mig med boken igen och väntade på att känna grus i ögonen så jag kunde släcka lampan o sova, men icke, det tog lååång tid. Fick väl försöka somna ändå. Inte lätt. Somnade nog inte innan ett nån gång.
Sen började drömmarna,det var fruktansvärda drömmar, verkligen hemska och så panikfyllda!
Mitt i allt vaknade jag av märkliga högaljud i lägenheten, ligger halvvaken och an inte lokalisera ljuden, min första tanke var - "Det är någon i mitt hem, herre Gud det är någon här inne! Jag låtsas sova så kanske jag inte blir dödad..." HAHA  hur fungerar jag?? vet fortfarande inte vad det var för konstiga ljud, för katterna låg o sov med mig inne i sovrummet. Tanken på att gå upp o se efter slog mig verkligen inte! Jag ville bara aomna om.
Gjorde väl det efter att ha svettats ner sängen, varit så rädd att jag knappt kunnat andas och då fortsatte drömmarna.
Sen kom markus fram mot halv åtta o kröp ner iskall i sängen och jag blev akut kissenödig! Upp o kissa sen kunde jag inte somna, kolla på kl sista gången nio.. fan!
Vaknade med ett ryck och trodde att jag försvit mig, att klockan inte ringt men det var tre minuter kvar tills den skulle ringa.. 09,57 - upp o duscha!
Vilken jobbig natt!

Nu ska jag iaf åka in till Borås, ska äntligen fixa mina naglar igen, de ska bli jätte kul!
Sen blir det shopping med Fia, och kvällen bjuder på ett besök på Kinna hotell med tjejerna, riktigt roligt ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0