massa städ & mys med mamma



Idag har vi fan stökat här hemma, det är verkligen dags att gå igenom barndomslådorna!
Fy, både roligt och väldigt jobbigt. Vilken fantai man hade när man va liten, jag har skrivit en hel del sagor märker jag. Som jag får säga är ganska underhållande!
Hittade gamla kärleksbrev och två dagböcker oxå, gud va roligt att läsa! Slängt det mesta men sparar sånt
jag minns eller som är roligt om tjugo år..
Men så lång tid det tar.. ujj ujj ujj, men mamma är effektiv och har en Ängels tålamod!
Nu har vi grejat klart för idag och nu väntar ett favoritprogram hos oss båda på tv4+ "det okända"
till detta - ett glas vitt och i kylen ligger färska räkor! mums =)

Allt för idag!
Två dagar till med arbete hemma väntar, sen kommer helgen o tre jobb-nätter...
får se om jag kan ta några bilder när vårat nya sovrum e klart!!!


Kommentarer
Postat av: Bossan

Det var bara mysigt. Gört gärna igen!

2010-01-19 @ 17:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0