nya livet?


jaha, då har vi äntligen kommit igång o träna. SKÖNT! Nu ska vi bli Fitta ;o)
Jag o Hanna pallrade oss iväg och kämpade tappert måste jag säga, haha, låg vid ett tillfälle platt på golvet (skulle träna styrka) mötte hannas blick och försökte få henne att krypa ut därifrån med mig =) kämpa lämpa!!
nej men det va skönt faktiskt, riktigt gott att komma igång igen.
Idag är det inte lika skönt, har ont i halsen =( och en Härlig träningsvärk!
Gårdagen var väldigt mysig, eller det har varit mysiga dagar när mamma varit hos mog, vi har jävlar kämpat med lägenheten! och det blev ett fint resultat. Skön! TACK snälla mamma för att du finns för mig! Bättre får man leta efter..
 På kvällen blev det god middag och lillebror tillbringade kvällen hos oss.. massa mys!!
Nu är det dags för en helg fylld av jobb, känner mig inte särskilt taggad ärligt talat, men det ska väl gå bra hoppas jag.


tycker för övrigt att dessa skor skulle passa sjukt bra hemma hos mig



Wildflower: Wednesday Night by Kenza


Kommentarer
Postat av: Nea

Klart de skulle, önska dig i present ;)

2010-01-15 @ 21:02:12
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/
Postat av: Bossan

Tack själv min unge!

2010-01-19 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0