söndag, helt slut



Då var det redan söndag och sista natten på jobbet väntar.. är hel slut, har sovit mer än jag brukar kunna när jag jobbat men känner mig inte det minsta utvilad för det.
Vet inte när jag kände mig så extremt ful senast, nu är det extremt! håret står åt ALLA håll, snygga mörka ringar under ögonen, fruktansvärt taskig hållning och en rätt död blick. Snyggve är mitt namn!
Går och är orolig oxå, försöker att inte tänka på det men det går inge vidare då jag blir påmind hela tiden..
har ju ont för fan! inte hela tiden, skönt det iaf...
Systeryster va förbi en sväng precis.. är ju hos pappa denna helg då markus har bilen och jobbar i Borås. Mysigt att träffa Linnéa, vi är kungar på att organisera möbler i bilar iaf, tycker jag nog, och hade en grymt snygg outfit!
Lånade en bok av henne som hon hittade, Samlade sikter av Karin Boye. Detta ska läsas och analyseras =) tycker jag är lite roligt!
Känner att jag skriver väldigt sammanhängande idag, not-- trött? JA!




Denna t-shirt vill jag ha, det står ju Emelie på den!


Kommentarer
Postat av: Nea

Vi ÄR grymma på att skyffla in grejer i bilar :) Dessutom ska vi bannemej ha ett stort plus i kanten för att vi gjorde det iförda faderns träskor och stövlar!!



Föresten.. t-shirten skulle lika gärna kunna platsa i min garderob ;)

2010-01-17 @ 20:45:48
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/
Postat av: Bossan

Det skulle jag vilja sett flickor!

2010-01-19 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0