Stress

Hade en skit bra helg!
Fredag hade jag min Malin hemma hos mig, vi kröp upp i soffan under varsin filt o kollade på let's dance, va verkligen jätte mysigt att få lite alone time med Dig..
Lördagen blev riktigt bra den med, då var det dags för mig o Hanna att svänga våra lurviga i Borås. Åkte till Anette i Borås innan o satt o drack lite vin o tjata skit, underbart med en sån förfest =)
Sen blev det krogen för mig o hanna, mycket trevligt hehe... nå!
Idag har jag varit och ätit god mat hos svärföräldrarna, slappat o bara haft det gott!
tänkte att jag skulle börja i sovrummet ikväll och få i ordning där, jag får verkligen panik av att bo så som jag gör. Det är inte ordning med någonting känns det som, och ändå har man ett så stort kontrollbehov, hur går det ihop?
Hur kan jag leva så slarvigt utan att ta tag i det? När jag vet hur dåligt jag mår av det?
Kanske är därför jag alltid vill packa och flytta igen, för att jag aldrig kommer i ordning och känner att jag behöver en ny start för att få chansen att göra det, för att det är för sent efter så här lång tid, Kopplar jag ihop mitt hem med röra och känslan av att aldrig känna sig hemma på grund av hur jag själv väljer att skapa mitt hem?
Eller är jag fortfarande bara räd att göra det för att jag flyttat så mycket att jag inte känner någon mening med att få det trevligt för att jag aldrig vet när det är dags att packa och dra igen?
Jag förstår inte. Förstår inte mig själv och hur jag tänker... Frustrerande att vilja en sak, orka en annan och göra en tredje...
Hur som helst så kommer min underbara mamma hit på onsdag. JAg bad henne hjälpa mig för jag klarar inte ut detta själv. Det går verkligen inte, det går inte!!!
Tack för att jag har en så fin familj.. vad vore jag utan er?

Fick frukost på sängen av min kära idag med, hur söt är han inte då...... =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0