Tisdag


Dagen har varit riktigt bra!
Vaknade dödstrött men på gott humör, hur skulle jag inte kunna göra det när jag visste att Marika o Sofie skulle komma. Har haft Sofie hos mig idag medans Marika klippte sig. Så himla mysigt!! Lillplutta, hon började med att kräkas ordentligt på mig men sen va allt bra igen. Hon är ju ett väldigt lätt och snällt barn =) den härliga åldern med när de börjat jollra o le med hela ansiktet. Hjärtat smälter verkligen, somnade gott hos tant Emelie sen, mysmys.
Sen har jag varit duktig och handlat, tog med lillebror och fikade ihop hemma hos mig sedan.
Sen var det dags att laga mat, köttfärssås o spagetti blev det idag.
Efter detta har jag fortsatt vara duktig, rensade i garderoben (har lite som syster ska kolla på) har städat, dammsugit och torkat golven, riktigt nöjd med mig själv =)

Nu ska jag inte göra mkt mer idag, tänkte försöka somna tidigt, ska upp tidigt (09.00) i morgon igen, det blir ett pass kl 10 nämligen, jag och Hanna ska prova på Ki Balans, verkar mysigt på morgonen..
Senare på dagen väntar ett spännande möte med Britt-Marie, ser fram emot detta. Skönt att få veta, kanske förklarat, kanske rensa ut... mmmmm vi får se!
Nu ropar soffan på mig, dags o dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0