har bara inte orkat!


Inte en rad har det blivit skrivet på evigheter, känner att jag inte har orkat, har inte haft någonting att säga..
Vintern har varit lång i år, det känns i både kropp och själ.
Men vad mycket mer man blir påverkad nu när det blir lite ljusare, varmare och när solen tittar fram och värmer en frusen själ =)
Det riktigt spritter i kroppen på mig, vårkänslorna är underbara och starka som aldrig förr!
Jag känner mig lyckligare än jag gjort på länge, jag ler för mig själv, jag går ut, träffar folk, tränar.
Försöker att inte gräva ner mig i tunga och svåra saker, jag ser på framtiden som något ljust, det känns skönt.
All skit som varit och hinder som kommer dyka upp längre fram tynger mig inte nu. Jag måste leva, jag vill skratta och le utan att ha bekymrade ögon. Det är på väg nu, någonting har hänt, jag känner det, älskar det och väntar spänt på vad framtiden har att erbjuda mig!

I lördags var det vår 2års dag, tänk vad tiden går fort!
Känns som att Markus alltid funnits i mitt liv, men samtidigt kan jag inte förstå att det gått hela två år sedan jag såg honom första gången.. två år med kärleken!!!

Du har fångat mitt Hjärta med en enda blick

Kommentarer
Postat av: papps

Skönt att se dej här igen gumman.Ha det braPOK

2010-03-23 @ 09:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0