Det är en konstig värld vi lever i



Kristi Himmelfärdsdag betyder GÖKOTTA!!!!!
Jävlar vad jag ser fram emot detta i år!
Vi är ett ordentligt gäng med tjejer som beger oss ut på cyklarna torsdag morgon kl sex för att lyssna till göken... nu ljög jag.. dricka öl,grilla korv och röka ett paket cigg för mycket! SWEET
Regnet ska tydligen härja över oss, men vad gör väl det?
Som tur är brukar detta inte vara någon skönhetstävling, snarare tvärtom. Det är inga uppsnoffsande damer som härjar i skogen. Skogsfest, jag gillar det!
Nu är det dags att ställa sig vid spisen, tänkte överaska min man när han kommer hem från matchen med Tacos och massa mys framför tvn.
Uppdatering om denna ljuva torsdag som komma skall... kan komma senare!

<3






OJ va förkyld jag blev!
Riktigt skittråkigt är det...
Sen kan jag undra, varför bubblar det i höger öga när man snyter vänster näsborre?









Hade två riktigt mysiga dagar hos Mamma i Fbg!
Så gott.. Älskar dej mamma!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0