Din dumhet blir min


Du baktalar, ljuger och skriker,
Du sviker, förstör och manipulerar.
Du vet inte om dina fel och brister,
du skyller på någon annan.
Du gör mig illa med ditt sätt,
men ändå älskar jag dig.
Du gör fel,
men i slutändan är det jag som ber dig om ursäkt.
Du vänder och vrider på saker,
alltid blir du utan skuld.
Är jag din vän eller bara en docka,
som du drar i håret längs med marken när ingen ser på.
Hur blir din dumhet Min?
Vad är det som händer?
Jag är medveten,
men orkar inte längre säga något.
Du förstår inte,
du är felfri.

Kommentarer
Postat av: Bossan

Aj aj... Dags att släppa taget kanske. Allt har sitt pris men man får aldrig sälja sitt sanna jag utan stå upp för det!

2010-05-05 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0