Awesome



Längtar till Januari!
 Jag kommer att på min födelsedag få vakna upp på hotell efter att kvällen före ha haft det hur bra som helst skulle jag tro!
Det är Markus mormor som fyller 70 (samma dag som jag fyller år) och detta ska firas med familj!
Får inte säga vad vi ska göra så det får jag väl berätta om i Januari sen då ;o) mysmysmys.. ser fram emot detta!

Är helt slut i hivet, har jobbat intensivt de sista 2 veckorna, och startat en ny del i psykoogin. Känner att mitt huvud är fullt och tomt på samma gång... Trött är jag så det skrämmer mej.
 Nu ska jag iaf sova. Får nog ställa kl annars finns risken att jag inte vaknar förens det är dags att gå till jobbet i morgon kväll för att göra ännu en natt..  hur ska detta gå?

Fredag spenderas nog med våra goda vänner Emmi & Johan, ska bli riktigt roligt! =)


Puss å Hej
idag har jag ätit leverpastej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0