Tack



Tackar för en kanonkväll igår!
Blev bjudna på riktigt god mat, satte oss och kollade idol o myste med chips godis och ett glas vin.
 Sen kom spelen fram, jag var helt klart sämst, det ska jag inte sticka under stol med ;o) jag sög verkligen, men! Roligt var det.. Hemma redan vid tolv tror jag, då efter att vi kört runt en massa fyllon vi givetvis skulle springa på utanför som inte kunde ta sej hem på annat vis. Fint genomtänkt killar!

Idag denna dag som idag är, ska jag väl så småningom bege mej upp mot bror för att försöka hjälpa till och bringa lite ordning i flyttkaoset. Mor har även landat i denna del av landet för att hjälpa till och sparka brorsan i baken. Kvällen spenderas med mamma, bror och eventuellt Frugan som kommer med och myser, om hon inte slukas av partydemonen och dricker öl, svär och rakar benen innan krogbesök.. Jag hoppas på att du tofflar med mej istället Hanna ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0