åååååå



Jag mår inte alls bra!
 Tät i näsan, ont i halsen, kroppen värker och hvudet är tungt.. BLÄÄÄÄÄÄ
I morgon tänkte jag att jag skulle vakna och må bra..
Föreläsningen kan jag inte missa, men nu känns det inge vidare!
 Känns meningslöst att gå dit om jag inte kommer orka ta in något, men nu ska vi vara positiva oh tro att jag mår bra i morgon =)

Kanelbullar har bakats dagen till ära, goda blev dom och lillebror och Markus var mycket nöjda med den stora korgen full av nybakade bullar och massor med mjölk till det ;o)

Jag måste säga att det var riktigt gott att få krama om Bror min idag, sex veckor har gått skrämmande fort men saknat dej det har jag gubben!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0