Jag är en man i en kvinnas kropp

Ofta talar mina vänner om för mig att jag allt som oftast beter mig som en man..
Jag köper det.. jag rapar högt, snusar, kissar obesvärat med öppen dörr och vrålar.. Detta anses tydligen vara manligt.
Dock är jag kvinnlig på det sätt att jag gnäller på min gubbe, jag gråter ofta och jag kan förälskar mig lätt i en rollfirur i en film.
 Men nu skäms jag!
Över att vara en mesig kvinna och antar en av de ynkligast sidor hos våra fina män runt om i världen.
Jag är en sån JÄVLA mes när jag blir sjuk!
Herre vår skapare så synd det är om mig!!!
Tror inte att det är någon som mår så dålig när de är förkylda som jag gör. Det är syndast om mig helt klart!
Gnälla, stöna, lipa av smärtan är jag mästare på!
FÖR: DET ÄR VERKLIGEN APJOBBIGT OCH GÖR ONT OCH JAG MÅR INTE ALLS BRA!!!!!!!!!!!
Jag ligger hemma och är sjuk och väldigt bitter, för jag missar min tid hos Malin i morgon, jag skulle ju bli fin i håret..

Nu ska jag sätta på min ljudbok och drömma om att jag är ihop med Edward Cullen i "Twilight"
snyta mig och gnälla lite till innan jag somnar..

Go natt kära ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0