minns du när vi satt i lekparken och rökte gräs



Jodå, visst har jag träningsvärk idag som heter duga, jag ser inte fram emot morgondagen då den förmodligen kommer vara ännu brutalare.
Jag funderar på att ta en promenad.. mjuka upp kroppen lite, dock är det väldigt bekvämt att sitta här.
Jobb 3 nätter nu, går av torsdag morgon. Känns bra, riktigt bra..
 Jag skulle behöva sol på min kropp, man ser nästan igenom huden på mej nu, det gör mej obekväm, jävla vinter!

Mer kaffe och några avsnitt av Pippi? jo jo bättre än promenad i skitvädret!



Kommentarer
Postat av: Bossanavp

Hahaha.. måste bara säga det... Överskriften kan misstolkas... ha ha ha ha ha

2011-02-11 @ 20:47:07
Postat av: Emme

I know ;o) Rubrikerna har inte alltid direkt med mig att göra. saker som på något vis berör mig iaf, dock inte ordagrant, som sagt, tolkningsfråga! <3

2011-02-21 @ 23:13:31
URL: http://emmesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0