Min Syster

Vilken kanonhelg jag har haft!
Syster har varit vid min sida i tre dagar, underbart =)
Fredagen fick jag besök av henne och vi hade en riktig tjejkväll vilket för oss verkar vara massa nagellack, dricka ett par öl tillsammans, prata oavbrutet och försöka, verkligen försöka se en film (den var riktigt bra men vi hade för mkt att prata om helt enkelt) Filmen fick vi se färdigt på lördag morgon..
På lördagen stod shopping på schemat, dock växte våra lagom stora rumpor fast i soffan och trivdes bra där, resultera i att vi kom iväg för sent och en heldags shopping i borås fick bli ett besök på Ica Maxi. Där hittade vi dock lite smått o gott så det var trevligt i sig.. Kvällen slutade i Hillared där vi intog föda tillsammans med våran Far, kollade två filmer och hittade på en alldeles egen lek med en rymdraket på hjul. Jag älskar oss två tillsammans!
Vi hade roligt, jag undrar vad pappa tyckte? Hans två vuxna döttrar sitter på golvet i vardagsrummet och kör en rymdraket mellan sig en bra stund och är fullständigt fokuserade på detta.. Vi älskar dej pappa, du har inte misslyckats med oss, vi är bra med..
Söndag, äntligen kommer vi iväg till Borås och hittar en del roliga saker att inhandla, andra saker som vi vill inhandla men som vi inte gör då ångesten i plånboken skulle komma att blir för stor, även fötter kunde ha blivit lidande om jag inte tagit mitt förnuft till fånga och inte köpt de för små men ack så vackra skorna..

Idag har jag även hunnit med att träna, Core var roligt men min kropp kommer vara brutalt öm och ovillig att sammarbeta de närmaste dagarna skulle jag tro.. Det var jobbigt...









Kommentarer
Postat av: Nea

Hahaha,we were awesome! love you

2011-02-07 @ 19:01:33
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0