Du vet aldrig vad som händer i morgon


Ett nytt år, nya möjligheter =) Det ska bli spännande att se vad detta året har erbjuda! Men jag tror det blir ett kanonår.
 Vi firade in det riktigt bra,hade en super bra kväll!
Middag först med vänner och nya bekantskaper. Mysigt och god mat.
Sedan efter tolvslaget bar det vidare mot en helvild fest.. haha det var verkligen aproligt!!! Stripp i källaren oh kärleksförklaringar förgyllde kvällen.
 
bjuder på några fiina bilder ;o)

 
Jag & Viktor haha


 
Vi spelar spel, jag & Markus ägde... nästan

 
Nästan hela gänget





Halsen har börjat göra ont, vi ber att det inte blir mer än så. Hinner inte vara sjuk!
 Min stackars bror & hans flicka ligger med influensa.. Hoppas och ber att pappa ska slippa! Love You all <3
Vi har blivit bjudna på våfflor och film hos fina vänner ikväll och nu---
En kopp jordgubbste och film med min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0