Låt mig bära din smärta, jag är stark nog åt oss båda



Man gör allt för den man älskar...






Haft en supermysig dag med Linda och barnen!
Varit i Kinna och fikat, sen åkte vi hem till dem för att dricka lite mer kaffe o bara ha det gott. Dock var Linda vansinnig när jag kom innanför deras dörr, valpen har tuggat i sig hennes nya lampa och kissat i soffa, gissa hur populär han var just då?? Men ack så söt!
Och lille Joel, gud vad han växer, börjar bli mer lik sin mor. Och Maja, henne kan man inte annat än älska!!
 Fina, fina ungar hon har min vän!!
Hoppas på lördagen Gumman!!


Majagoding och det lilla monstret =)




Joel myser lite med tant Emelie =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0