Dagen blev fel!


Veckan fortsätter bli fel, jag tror det är för att jag missat en dag..

Slängde på mej träningskläderna i morse, gjorde en tallrik gröt och satte mej vid tvn,
ser något i ögonvrån utanför fönstret..
Vänder på huvet och tittar ner mot dalen,
Där i ett äppelträd sitter det en trana..
En trana... i ett äppelträd!
Jag fatta fan ingenting..


Träningskläder åkte av en timma senare då jag inte längre kunde förneka att jag är alldeles för förkyld,
istället blev det kaffe mysbyxor och en riktig tjejfilm hos Natta!


Tvätt, städ, mat och disk är fredagens underhållning.
Ska även åka till svärmor och blinka så fint jag kan med ögonen för att få henne att hjälpa mej att kirra det sista inför överaskningen jag har ordnat med till min kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0