Stackars er

som är inne här och läser när jag aldrig uppdaterar!
 Det är på väg en ny blogg =)
Dock inte klar med den ännu så ni får hålla er!
Talar om när den är ute så får ni be om den nya adressen, ni som inte vågar tå för att ni är
nyfikna på mej kan lika gärna sluta läsa!
Alla är nyfikna av sig, bara att erkänna, det är inget fel med det. Jag älskar att läsa bloggar av personer jag egentligen inte känner väl utan bara vet vilka det är. På nått sjukt sätt tillfredsställer det skvallertarmen lite ;o)

Idag ska jag baka!
Det vankas kalas till helgen, jag och mannen har blivit/blir äldre.
Underbart att båda familjerna samlas <3

Stanna inne kära ni!
Vintern suger!!!


Kommentarer
Postat av: Bossan

Jag stannar inne..

2012-02-13 @ 17:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0